Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Πρόγραμμα μαθημάτων

όπως έχει αναρτηθεί στη σελίδα του χαρ.πανεπ.


ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (Κοινά για όλες τις κατευθύνσεις)

1. Παιδαγωγική Ψυχολογία - Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας

2. Πολιτισμός και Πολιτισμοί

3. Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης

4. Μεθοδολογία της έρευνας

ΜΑΘΗΜΑΤΑ 2ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ

Κατεύθυνση: Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

1. Αναπτυξιακή Ψυχολογία

2. Μαθησιακά προβλήματα: Διάγνωση και αντιμετώπιση

3. Εκπαιδευτική αξιολόγηση

4. Εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας - Διδακτικές ασκήσεις

Κατεύθυνση: Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

1. Οικονομική ανάλυση

2. Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

3. Οργανωτική συμπεριφορά - Βιωματικά σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης

4. Στατιστική

Κατεύθυνση: Αγωγή και Πολιτισμός

1. Μουσειακή εκπαίδευση

2. Θεατρολογία – Βιωματικά σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης

3. Αισθητική Αγωγή

4. Προστασία πολιτισμικής κληρονομιάς

ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ

Κατεύθυνση: Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

1. Επικοινωνία και διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική τάξη

2. Σχολική Συμβουλευτική – Βιωματικά σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης

3. Διαπολιτισμική εκπαίδευση

4. Εκπόνηση και αξιολόγηση σχολικών προγραμμάτων

Κατεύθυνση: Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

1. Αξιολόγηση Επενδύσεων στην εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση

2. Marketing Εκπαιδευτικών Μονάδων

3. Οργάνωση και λειτουργία Σχολικών Βιβλιοθηκών

4. Οικονομοτεχνικές μελέτες στην εκπαίδευση

Κατεύθυνση: Αγωγή και Πολιτισμός

1. Λαϊκή Τέχνη και Πολιτισμός

2. Η Λογοτεχνία και ο Τύπος στην εκπαίδευση

3. Πολιτισμική Τεχνολογία

4. Τοπική Ιστορία, Τέχνη και Πολιτισμός - Πρακτικές Ασκήσεις

4Ο ΕΞΑΜΗΝΟ

Διπλωματική εργασία

Στο Πρόγραμμα Σπουδών προσφέρονται επίσης τα ακόλουθα:

Α. «Διδακτικές Ασκήσεις», οι οποίες αποσκοπούν στην εξοικείωση των μεταπτυχιακών φοιτητών της κατεύθυνσης: «Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη» με τις εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας και αξιολόγησης, μέσω προσομοιωτικών δραστηριοτήτων, όπως μικροδιδασκαλιών, βιντεοπροβολών σχετικών με την εφαρμογή των εναλλακτικών μοντέλων μάθησης, με ακόλουθο σχολιασμό και καταγραφή απόψεων και ακόμη μέσω επισκέψεων και παρακολούθησης μαθημάτων σε σχολικές μονάδες όπου εφαρμόζεται η εναλλακτική διδακτική.

Β. «Βιωματικά Σεμινάρια Προσωπικής Ανάπτυξης», τα οποία αποσκοπούν, μέσα από βιωματική επεξεργασία, στην ευαισθητοποίηση των μεταπτυχιακών φοιτητών σε θέματα επικοινωνίας και προσωπικής ανάπτυξης, όπως αναγνώριση και έκφραση προσωπικών συναισθημάτων, χρήση της ενσυναίσθησης ως μέσου επικοινωνίας, διαχείριση του άγχους, διαχείριση δυσκολιών και προβλημάτων στον εργασιακό χώρο κ.ά.

Γ. «Πρακτικές Ασκήσεις», οι οποίες αποσκοπούν στην εξοικείωση των μεταπτυχιακών φοιτητών της κατεύθυνσης «Αγωγή και Πολιτισμός» με τη διοργάνωση πολιτιστικών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μετά από παρακολούθηση ανάλογων δράσεων σε σχολικές μονάδες, μουσεία, ιδρύματα και φορείς που ασχολούνται με τον πολιτισμό και με ακόλουθο σχολιασμό και καταγραφή απόψεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: